Seriöst va bra!

DATUM: 2011-12-05 | KLOCKSLAG: 20:38:28
Allvarligt, världens bästa låt? ja.

Hejsan!
Ligger här och har precis pluggat (hihi as usual) i min goa säng. Tränade varken i skolan eller med laget idag eftersom jag är riktigt förkyld... Ont i halsen och hostar upp mina inälvor hela tiden, blä. Okej kanske inte, men ändå, hostar asahögt!!
Varit en nice dag i skolan, tre-rätters på hemkunskapen vilket var helt okej alltså! Omnomnom. Mat är gott, tralalal.
Och herregud va tiden har flugit iväg! Snart jul förfan! HERREGUD! Känns som om vi precis började nian ju, jag är nästan lite rädd! Seriöst, helt plötsligt måste man börja handla julklappar, omfg. Och som jag säkert sagt hundra gånger innan är ju detta första julen som jag är i sverige på fem år!! Jag har glömt hur man firar jul ju... Shit känns verkligen hel-konsitgt, men ändå fett naaaiz!
Nu ska jag fortsätta plugga lite och sen nana, gossimossinannissovissöttis!!! HIHI.
Puss på er alla snälla! Ni dumma kan slänga er i väggen, tack! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0