Sjuk...?

DATUM: 2011-12-06 | KLOCKSLAG: 23:30:14
Hallå alla mina små kyklingar!!
Känner mig typ sjukare än sjukast nu... Hosta asaäklig hosta och har ont i halsen, vad ska jag ta mig till!? SM i helgen och jag är dödssjuk!!! ÅÅHH mitt liv går under.
Har vari en jobbig dag i skolan eftersom jag varit typ dödssjuk hela dagen. Tråkiga lektioner och kaoz i klassen... Åkte hem, pluggade som vanligt och sen vidare till Lundby Strand där laget spelade match mot Stenungsund, jag var inte med eftersom jag är ju dödssjuk... Förlora rätt stort och det är ju inte den bästa matchen direkt. Inte jätte kul med tanke på att vi måste tagga upp inför helgen nere i Ystad WOHO.
Måste sova nu för är asatrött... Godnatt hoppas ni mår bättre än sjuka mig!!! GODNATT <3<3<3
Jag i mina bästa dar, som vanligt med franskaboken i högsta hugg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0