STEG 4!!

DATUM: 2011-12-11 | KLOCKSLAG: 21:17:37
Woho! Vi tog oss till steg fyra!
Helvete va grymma vi är!! Känns som om vi är ett helt annat lag nu, vi spelar skitgrymt! Känns riktigt härligt faktiskt, så himla lycklig. Och just det, jag kom med i Sverige Cupen med distriktlaget!! Glömde jag berätta hehe, så glad för det med!!
Min egen insats gick sådär i helgen, har ju som ni vet varit sjuk hela veckan så det gick inte lika bra, särkillt inte de två matcherna idag... Men skitsamma! Vi är ju vidare för fan!!!
Ett stort plus är aatt det bodde en massa snygga småländare på samma hotell woho! HAHA, nämen det har varit en riktigt rolig helg verkligen!
Nu ska jag sova, puss på er alla!!
Steg 1 !!

Kommentarer
Postat av: josefine

Såg dej i tidningen hisingen:)

2011-12-11 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0