dagens (lite annorlunda) outfit

DATUM: 2011-02-22 | KLOCKSLAG: 08:35:38

HEJ och GODMORGON!
Jag har sovmorgon till kvart i tio idag så jag sitter och softar vid datorn lite hehe. Vaknade för ungefär en halvtimma sedan så jag har klätt på mig och fixat håret och lite så. Men så nu när jag har så mycket tid över så kunde jag ju göra ett litet inlägg.
På något komiskt sätt hittade jag bilder på allt jag har på mig på datorn, och jag orkade inte ta outfit-bild, så detta blir ju perfekt tänkte jag. Jag gör ett collage av allt jag har på mig hihih! JIPPI!

slängde ihop det på två minuter, så det är inte jätte snyggt  + att armanden hittade jag på google för hade inte kort på mina egna! :D

HOPPAS NI FÅR EN SUPERDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0