i don't feel anything

DATUM: 2011-01-26 | KLOCKSLAG: 20:00:15
Blev riktigt arg angående jackan jag köpte, för den hade ett stort jävla hål i armen som jag inte såg när jag köpte den, klaaaant! Men åkte in igår och bytte den på Missäy så det var ju bra. Hade letat efter en precis sådan jacka galet länge så jag blev meeegalycklig när jag hitta den!!! SÅ SNYGG.

Livet rullar på, har börjat träna nu igen efter en sjukt lång förkylning som inte ville försvinna. Så nu är det full fart på lilla mig.

Ska börja lägga in mer om mode och mer outfits nu! Jag har förstått att det är sånt ni mina söta läsare gillar hihi ;) Men man glömmer ju ta kort på morgonen, eller rättare sagt man HINNER INTE. Det tar en timma för mig till skolan, så jag måste upp galet tidigt!

Blabla, pusspuss.

PS. jackan är köpt på MISSÄY!



Nu ska jag pluggggga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kosta jackan :) ?

2011-01-27 @ 19:25:59
Postat av: Anna

Du är jättesöt men för guds skull, var inte en sådan fjortis

2011-01-28 @ 14:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0