men hej

DATUM: 2011-01-23 | KLOCKSLAG: 12:43:38

Hela dagen igår cpade sig blogg.se så kunde inte komma in! Blev lite arg då, hihi.

Galet go dag igår iallafall. Vaknade hos pierre och åkte nästan direkt till mig. Haha, så skulle vi äta på paprika med Sandra och Louise. Jag hade inga pengar så Pierre skulle bjuda mig, men när vi skulle betala så funka det inte ;o Antagligen har någon lurat honom på pengar när han varit någon annanstans. HAHA, så pinsamt, så sandra fick låna honom pengar..
När vi kommit hem till mig gjorde vi typ ingenting och efter ett tag kom Pontus också. Så var med dom goingarna typ till klockan sex då Louise, Emma, Sofia och Lisa kom för å titta på matchen. SÅ GALET GO VINST!


Idag ska jag till stan med Louise och antagligen Emma och Sandra. Har så mycket att köpa! Sen åker vi nog direkt till Louise för att kolla matchen, SVERIGE-KROATIEN! HEJA KROATIEN!!! haha, visste ni att jag var kvartskroat? ;o Nu vet ni det iallafall :D

Ha en bra söndag och ät massa godis för det gör jaaaaaaaag! :D hejdoo. 

 

söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0