shopping med Sandra, Louise och Lisa

DATUM: 2011-01-23 | KLOCKSLAG: 22:36:04
Jamentjääänamossshhh

Kom hem från LouisePolis för ett tag sedan, jävligt kul att vara på Hjalmar i 23 minuter i väntan på 25an asså. MEEEEN nu är jag hemma igen.
SHIIIEEEETTT va bra SVERIGE SOM VANN ÖVER KROATIEN!!!!!!! Jag och Sandra var bääästa hejarklackarna! HAHA och goa Louise satt med Sverigetröja och Sverigehatt!

Innan vi kom till Louise var vi i stan några timmar och jag hittade massa snyggsnyggsnyggsaker (:
BILDER:

(+ett par tights som jag glömde ta kort på, hihi ^^)









(blixten gör den jättejätteblank)


Fråga om ni vill veta var något är köpt :)
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Josefine

var är jackan köpt? ;)

2011-01-24 @ 16:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0