dagen i bilder

DATUM: 2011-07-31 | KLOCKSLAG: 22:55:30

Först tog jag mig en stek vid badet. Tog mig även ett dopp.

Sedan bytte lilla jag om, så här kommer helt plötsligt DAGENS OUTFIT ALLESAMMANS! Onödigt fula miner bara, tihi.

Sedan drog vi till Tjörn-Skärshamn. Elsisa myser på bryggan hehe.

Mycket båtar! Men fint ändå..

Omnomnom va gott!!

Posa då elsa! Okejdå hihi

Sådär nu vet ni va jag har haft för mig idag! Inte mycket men ändå mysigt. Imon sticker jag in till sköna gröna (det kanske inte är grönt men det rimmar...) GÖTEBORG och träffar kompisar, åh vad kul! Men nu är det nog dags att göra sig i ordning för natten! Eller nej klockan är ju bara 22.56! haha oj, aja hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0