Hallå?

DATUM: 2011-07-16 | KLOCKSLAG: 23:31:54
Jag har verkligen inte varit bra på att blogga på väldigt länge nu, knappt skrivit någonting utan bara lagt ut massa bilder, är det kul eller tråkigt haha? Jaja, har haft fullt upp i massa veckor nu känns det som, inte en ledig tid. Inte en enda dag där jag bara varit hemma och slappat, hänt sjukt mycket! Varit världens bästa sommarlov än så länge, lärt känna massa nya människor och haft kul exakt hela tiden!
Och nu börjar Gothia också, då lär det inte heller bli så mycket ta-det-lungt. Jag spelar såklart inte, eftersom jag är så sämst på fotboll så det finns inte, men jag kommer kolla massa matcher och massamassa killar tihi! Så snygga killar det finns asså, sinnes ju! Det är sååå kul när hela Göteborg är fullt av folk! Jag älskar det!
Sen har ju Louise varit här Torsdag-Lördag och det har varit så himla mysigt! Herregud, det värsta var nog när vi satte på ABBA på högsta volym på altanen och dansade som mongos. Sen efter ett tag märkte vi att alla grannar stod på andra sidan och hade glott på oss hela tiden, mindre roligt haha. Sen badade vi kvällsbad och hade det riktigt bra helt enkelt! Älskar dig världens bästa Lois.
Och idag då, åkte med Louise härifrån Orust med tio-bussen hem till Götet, så var väl framme runt kvart över elva. Där skildes vi åt och jag drog mig vidare till torslanda för att träffa min goa bästis Oliver! Hade en riktig deg-dag och gjorde knappt någonting, riktigt skönt. Drog hem på kvällen och direkt när jag kom hit gick jag med mamma ner till badet för att ta ett kvällsdopp, mys!
Och nu sitter jag här, klistrad framför TVn, hehe. Ska snart sätta på Eclipse, älska!!! Imon är det shopping som gäller, jiho! Inte handlat något på väldigt länge känns det som! Så det ska bli skönt typ.
Nu har jag babblat på väldigt länge, hehe, men ni får sova så gott så hör jag av mig imon, puss och kram från den alldeles otroligt bästa Elsa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har en grym blogg

2011-07-17 @ 10:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0