100 grader?

DATUM: 2011-06-29 | KLOCKSLAG: 23:42:31
Halloj alla i det fina vädret! Dock har solen gått ner och det är mörkt, men vi kan leka att det är fint! Underbart kul dag idag igen, livet leker såååå!
Åkte till lilleby runt klockan tolv och såklart missar man 23an så man får gå tusen kilometer eftersom bussen skulle komma efter en halvtimme. Då blev vi trötta och sura. Vi kom iallafall fram vilket jag nästan inte trodde (hehe) och la oss på våra finfina handdukar. Sen mötte vi Alex (även känd som ekis) och hans kompis Elias som vi var med. Träffade även massor av roligt fölk från kärra.
Åkte hem vid 6 och åt och så, sen cykla jag ner till Jonathan som bor i hamnen där jag spenderade min kväll.
Hoppas ni har haft lika roligt som jag idag!
Imon blir det lilleby igen, haha, herregud? Ska träff lite folk och bada, som vanligt. Hoppas ni får det fint, bye!


resultatet av ett så kallat ryggplask. Ser ni hur rött det är eller? Sjukt jävla ont, skrek i typ tio minuer, USCH!


COOLT!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul me bad !

2011-06-30 @ 21:07:06
Postat av: mia

ja tror inte att de va 100 grader ute! men varmt va de iaf:)

fast du fattar väl att om de vore 100 grader skulle vi ha dött? haha, nu vet du de iaf!

KRAM

2011-06-30 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0