En dag på Liseberg!

DATUM: 2011-06-25 | KLOCKSLAG: 22:41:36

Hejsan!
Useluselusel bloggning dessa dagar men har inte haft ork till bloggen faktiskt, hehe.

Iallafall, idag var jag på Liseberg med kusinerna, mysigt! Riktigt mycket folk dock. Men jaja, åkte iallafall det jag ville så jag är nöjd. Bilder från dagen kommer imon eftersom jag tappat bort min jävla sladd! Blir så sur!!!
Imon åker jag iallafall tillbaks till Göteborg, gaaasshhh va skönt! DÖR! har varit helt isolerad känns det som, haha. Nä men det har varit jätte mysigt att träffa kusinerna och alla men jag har verkligen längtat hem!
Sen kommer min älskling Louise hem från Kroatien imon också! Gud va jag har saknat henne, helt siiiick!! Hihi, nu ska jag inte babbla på mer, så eftersom jag inte har min sladd (:() så får ni några random bilder.



r-r-r-r-random

FYFARAO VA GO! herregud va jag saknar dig nu!!! :(

kärlek <3


kan man ha roligare?



HAHAHAH det där blev så random det kan bli. Men vi gillar't! Ha det bra hejdoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0