I'm back!

DATUM: 2011-06-19 | KLOCKSLAG: 20:52:26
Tjoho!
Nu är jag hemma, eller iallafall på Orust, igen efter en helg i Uddevalla. Vi tog oss till final men förlorade med en boll mot Torslanda, så jävla segt. Men ah, nog pratat om det tycker jag.
Som jag sa, hehe, så är jag på Orust nu och har verkligen inget att göra... Sitter och degar framför tvn.

Här kommer lite bilder från helgen:


fokuserad chey.

Full fart.

Sen blev det lerigt...

Tacktacktack

Sälen hahahahha...

liiite lerig ba


Sådär ja, blir mer bilder nån annan dag, blev mest på mig nu heheheh. Ha det bra pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

till ock med söt i lera hahah

2011-06-21 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0