Sista dagen i skolan

DATUM: 2011-06-01 | KLOCKSLAG: 20:36:57
HEJ!
Sjukt glad, vet ni varför? Idag var den sista dagen i skolan på fem dagar, underbart!
Gick bara en timma i skolan eftersom vi skulle möta fotbollsklassen i en halvlek fotboll och en halvlek handboll. Vi vann handbollen och de fotbollen så då blev det straffar och då vann vi! Härligt!
Åkte sedan in till stan med Louise och Rebecka, så grymt goa tjejer! Herregud, jag tror inte jag skrattat så mycket som jag gjorde idag på hur galet länge sen som helst! Haha, helt sjukt hur kul vi hade!
Köpte en fin skolavslutningsklänning som jag faktiskt testat två gånger innan men inte köpt den... Helt sjukt att det snart är sommarlov, så skönt!
Aja, sen åkte vi hem till Louise och dega lite, sen hem igen. Hehe, imon vet jag faktiskt inte vad som händer. Träffar la nån och hittar på nåt kul! Låter som en bra ide iallafall.
Ha det bra! Puss!

PS. klänningen får ni se imon.


Kommentarer
Postat av: fanny

sjukt snygg e du els0

2011-06-02 @ 15:23:05
URL: http://fannybs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0