Äntligen Vår!

DATUM: 2011-03-16 | KLOCKSLAG: 22:16:51
Jag och mina fantastiskt roliga kompisar Rebecka och Louise var tillochmed ute och tog lite vårbilder idag på rasten! Haha, dom blev ganska, vad ska man säga? Galna?
Har inte skrattat så mycket på sjukt länge! HAHA, jag älskar er tjejer, ni är totaly wonderful.




Rebecka, Louise, ElsPels

Hopp!

Louise, helt udda.

Och här gick det lite snett. Vi skulle sitta som på bild1 men Rebecka "ramlade" över mig som ramlade över Louise... Haha, jag rullade ner för hela backen medan Louise tydligen höll sig kvar i någon gren och Rebecka gjorde bakåtkullerbyttor! ;o Oherregud säger jag bara.

ÄLSKAR ER TJEJS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0