Desperate

DATUM: 2011-03-15 | KLOCKSLAG: 22:29:15
Halloj!
Åååhhh jag är så himla glad! Desperate Houswifes var på TV nyss! OMG så mycket jag saknat det, verkligen världens bästa program, helt seriöst. Man sitter helt spänd i en hel timma och låter programmet ta över ens liv liksom!
Hehe, tjaa, innan var det träning vilket inte alls gick bra. Mådde verkligen inte bra. Som jag sa så var jag ju sjukt trött när jag kom till träningen och sen gick tröttheten över till illamående så sista halvtimman var jag inte med. Det var nog tur, annars skulle jag nog inte kunnat gå till skolan imon tror jag. Det berodde nog på att jag inte åt så bra innan träningen. Har verkligen ingen matlust längre. Haha, men den kommer väl får vi hoppas!

Ska alldeles strax gå och lägga mig, är sjukt trött! Vet inte va detta beror på, jag har varit trött hela dagen ju! Hehe, så därför ska jag sova extra mycket inatt! Puss&Godnatt, vi hörs imon alla gosingar!


Slänger in en bild på hur mitt hår ser ut oplattat. Usch säger jag bara, det blir så burrigt! Haha, aldrig att jag skulle gå omkring såhär.

Kommentarer
Postat av: emma

det är ju fint

2011-03-16 @ 08:29:46
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0