:)

DATUM: 2011-03-28 | KLOCKSLAG: 20:25:27
Kommit hem från fysen nu. Gick jätte dåligt, är nog sjuk tror jag. Kroppen sa ifrån liksom, åh jag blev så jävla arg på mig själv. Men jaja.

Skola idag as usual, gick la bra. Man börjar tröttna liksom, på skolan asså. Skönt att det bara är fyra dagar kvar sen är det TVÅ VECKORS PRAO OCH SEN EN VECKA LOV. Borta tre veckor från skolan, heeeelt underbart!
Ska praoa på Lerlyckeskolans dagis i två veckor, haha. Snacka om att jag kommer tröttna på småskitar. Men aja, det kommer nog bli jätte kul ändå, hoppas jag.

Imorgon sover jag hos Louise så vi får se hur bra uppdatering det blir då, när man är med sin bestis vill man ju inte slösa bort tiden på att blogga, eller hur?
Jag sover hos henne eftersom vi har skoldm finalsteg dagen efter och jag ska åka med henne, hehe nu vet ni det också.

Detta inlägg blev helt knas, helt flummigt. Men försök läsa det ändå haha. Har ingen bra fantasi längre.

Pussochhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0