Onsdag

DATUM: 2011-03-02 | KLOCKSLAG: 21:08:29
Onsdagar är jobbiga... Börjar åtta, så jag lämnar huset vid kvart över sju. Går i skolan tills klockan halv fyra. Åker direkt till konfirmationen och direkt därifrån till teatern och kommer hem ca halv nio. FYFAN!

Är supertrött just nu men har ändå massor av plugg. Haft tre prov denna vecka och ett till imon, så galet stressigt! Fysik också, världens svåraste ämne, typ ja?

Så nu måste jag snabba på, hinner knappt plugga någonting imon eftersom jag drar med LOUISEÄLSKLINGG till stan antagligen direkt efter skolan och sedan därifrån direkt till match. Mitt schema är fullt asså, hinner knappt leva livet ju! Puss&Hej



Söt webb-bild från igår HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0