Sofia Jansson

DATUM: 2011-03-14 | KLOCKSLAG: 23:19:05

Sofia Jansson tvingade absolut inte mig att skriva detta utan jag gör det av ren vilja.

Sofia (även känd som solarie-token) är en tjej som solar solarium varje dag och varje sekund. Hon är därför nästan svart. Men ändå är hon riktigt vacker! En tjej som alla vill ha, särskillt hennes nya ragg John Hellberg. Dom är så söta tillsammans så man smäller ju bara av! Hehe fast John är inte den ända som äger henne utan det gör också JAG! Hon är faktiskt min också. Min goa tokiga Sofia.

Min egen MSN-vän är hon också. Vi kan sitta i timmar och bara skriva helt random saker till varann. haha, herregud va vi håller på asså.

HAHA
Sofias svaga sida är att när hon blir arg brukar hon oftast ta till våld vilket skadar hennes medmänniskor, särskillt mig.
Sofias starka sida är att hon är så galet rolig och verkligen så himla bra bara. Jag mår bra av henne.

Haha, ja vafan ska jag skriva? Om jag inte skriver något mer kommer du antagligen slå mig imorgon och det vill jag ju inte haha! Skoja gosing.

Jaja. Du är så go på alla sätt och jag vill föralltid vara din vän!

Du är underbar Sofia, Jag älskar dej så mycket!


Min fina fina Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0