söndag

DATUM: 2011-03-13 | KLOCKSLAG: 12:10:03
Hellåå!
Oftast brukar man ju känna sig jätte nere när söndagen närmar sig.. Men idag är det inte så eftersom lilla jag har studiedag imorgon! Känns precis som lördag ju!! Shit, va gött.
Kom nyss hem från Mölndal där vi spelade match, gick riktigt bra! Jag stod dessutom i mål första halvlek, hehe. Släppte in 4 mål vilket jag är ganska stolt över. Andra stod Sofia, riktigt grym asså! Vi vann med ungefär åtta mål tror jag? Eller är jag helt fel ute? Haha, jag minns inte.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen drar jag in till stan och tittar lite snygga tröjor. Ikväll sover jag hos LouisePolis och vi kommer ha så mys!

Blev en riktigt lyckad kväll igår iallafall! Vi är så galet goa, man blir ju bara avundsjuk på oss. Ni är helt otrolig underbara, det räcker att jag ser er lyser jag upp! Ni gör mig på så galet bra humör. Världens bästa vänner.


f e e l l s

Kommentarer
Postat av: Louise den bästaaaa

ååh du är underbar, jag älskar dig!

2011-03-13 @ 13:41:29
URL: http://llouiiseliljja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0