Tom

DATUM: 2011-03-24 | KLOCKSLAG: 21:54:32
Som rubriken säger är jag helt tom på fantasi, vet inte vad jag ska blogga om längre. Det står helt still där uppe, känns som om jag bara lägger ut tråkiga bilder och skriver tråkiga saker. Åh, vad ska jag göra?
Måste komma på något! Antingen tar jag en kortare bloggpaus för att tänka egenom vad jag ska göra eller så får ni komma med massor av bra förslag.

Kom nyss hem från träningen och mötet. Kändes riktigt bra på båda delarna. Träningen gick bra, första gången i mitt liv som jag varit nära på att spy efter en träning, haha. Typ oj?
Vi kom fram till massa bra saker på mötet och det kändes verkligen jätte bra tycker jag. Åh jag hoppas verkligen vi går ihop med backa! HOPPAS.

Ps. Snart fyller jag år HIHI 16 april!!!!


Jag älskar dej, utan dej är jag inget.

Kommentarer
Postat av: Aileen

HAHA va roligt att du fyller år samma dag som mig :)

2011-03-25 @ 19:40:38
URL: http://aileeniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0