våra minnen det är allt vi kommer leva på.

DATUM: 2011-03-24 | KLOCKSLAG: 15:15:34
Hejsan småttingar.
Sitter här hemma nu, precis ätit gooo vitlöksfisksgryta, mumma. Drar till träningen om en timma typ. Tränar två timmar och sen ska vi ha ett möte typ där vi kommer prata om hur vi ska göra med bjurslätt nästa termin. Jag hoppas iallafall att vi kommer ha något slags sammarbete med Backa. Men man vet ju inte... Lite är det för att dom flesta går i min klass och dom är sjukt goa, sen för att vi spelar jädrigt bra tillsammans! Spelade ju skoldm med dom och vi vann stort. Kändes hur bra som helst, och om vi går ihop eller går över eller något kommer vi nog komma längre än om vi fortsätter själva. Det är min åsikt och vad jag tror.

Skolan idag var helt okej, förutom ****************** franskan. USCH. Jag blir ju bara ledsen. Jag försöker verkligen! Men allt kraschar och precis när jag förstår pyttepyttelite av vad vi håller på med, ja då ska vi börja på ett nytt kapitel och lära oss andra hemska saker. Man blir bara jättejättejätteledsen.
Godnatt! Eller oj. Haha HEJDÅ.
Puss.



elspels just nu, tagen med min finfina webbkamera. My bff.

Kommentarer
Postat av: Coolfutbol22

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-09-19 @ 15:54:19
URL: http://coolfutbol22.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0