Visst är min blogg bäst?

DATUM: 2011-03-17 | KLOCKSLAG: 20:44:11
Haha, ni anar inte hur mycket jag älskar min blogg! Den är så galet bra, eller hur!? Läser min blogg mer än någon annans, ha-ha. Jag kan sitta och titta igenom ALLA inlägg flera gånger om och bara njuta åt att jag är så jävla bra.
Jag är bara lite ego...

Kom nyss hem från träningen, har ätit och lite så. Himla jobbig träning, hehe. 15/15 tjugo vänder!!! Riktigt stolt faktiskt över att jag klarade det...
Skolan var riktigt go, slutade typ två. Drog hem direkt och slog mig ner vid min vackra dator innan  jag drog till träningen. Det är ungefär vad jag gjort idag. Inte jätte interessant direkt men ah, vafan ska jag skriva lixxxoomm? Haha, kanske ska jag börja hitta på massa jäättejäätte roliga historier och lägga ut? Ha-ha. Ni kommer dö
 
Jaja, pussss och kraaaam.



långt hår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0