ZZzz..egt

DATUM: 2011-03-21 | KLOCKSLAG: 16:47:42
Hellojsan alla söta (och fula då förstås...stackare)
Kom nyss hem från en hemsk skoldag denna hemska måndag. Inte riktigt min favoritdag, måndagar. Men man måste ta sig igenom dom varenda jävla vecka. Man måste kämpa... Timmarna´, minuterna och sekunderna går ju hela tiden så det är bara att vänta tills denna hemska dagen är slut.
Mitt schema för måndagar ser ut såhär:

-Träning kl 8 (i skolan)
-Matte
-SO
-Bamba (mat för er som är eb)
-Mentorstid
-Franska
-Fysik
-Musik
-Slutar kl 15.30 (!!)
-Åker hem (vilket tar typ hundra år)
-Fys kl 18 (UTOMHUS!!!)
-Hem och plugga.

SNACKA OM HEMSK DAG!?!??! Seriöst man blir bara ledsen. Inte en enda rolig lektion och minuterna går så galet långsamt varenda måndag. USCHH

Nu ska jag steka upp lite hamburgare och sen om en timme eller något drar jag ner till fysen. Taggad till 0,0,kokosboll.

BYE



HAHa pinsamt söööt

Kommentarer
Postat av: louiseeee

sv: fifan va du är bra!

jag älskar dig mer än allt bästavän, du kom som en ängel & du får aldrig lämna mig

2011-03-21 @ 21:21:45
URL: http://llouiiseliljja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0