najz

DATUM: 2011-05-27 | KLOCKSLAG: 22:19:37

Ja, jag är sämst på rubriker!

Tjenare!
Useeel bloggning, usch va sur jag är på mig själv... Men det har varit väldigt mycket denna veckan! Massa läxförhör och prov, men nu är allt avklarat! Det enda jag har kvar är MVG-prov i matte sen är alla prov klara! Oherre vad skönt, helt otroligt! En underbar sak som hände idag var att vi lämnade in Franska-böckerna vilket betyder INGET MER JOBB PÅ FRANSKA-LEKTIONERNA! Jag är så lycklig att jag kan göra vad som helst!
Kort dag idag, teknikprov på morgonen vilket var ganska lätt. Efter skolan drog jag med Fanny till stan och vi kikade runt lite. Sen kom också Sofia, Lisa och Emma. Hann knappt vara med dom alls eftersom jag mötte upp min goa mamma och tog en fika med henne. Sen tittade vi runt lite mer, hehe och jag hittade dess URSNYGGA shorts!
Sen blev min cykel stulen idag också! FAAAN!! jag orkar inte haha. Hittade bara mitt lås helt uppknippsat bredvid cykelstället, faan.
Nu ska jag plugga lite matte och repliker eftersom det är premiär på söndag!!! Genrep imon 10-15... Haha långt, men ah. Puss




snygga!


Kommentarer
Postat av: Linn

vart kommer dom ifrån & vad kostar dom? :D

Skit snygga!

2011-05-28 @ 03:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0