söndag

DATUM: 2011-05-01 | KLOCKSLAG: 21:19:53
Hellu!
Sitter och pratar om livet med min gosiga Emelie i telefon. Idag har det varit världens deg-dag. Vaknade upp här hos mig med Sandra och Lois. Haha dock vaknade jag i ett annat rum eftersom jag inte kunde sova bredvid Lois för att hon snarkade så galet mycket... Aja, vi dega lite hemma och sen körde vi hem Sandra och jag, Lois och mamma åkte till xxl för att fixa ett par nya handbollsskor. Det gick la bra typ, haha. Fick med mig ett par konfirmationsskor med mig hem också som jag tänkte visa alldeles strax :)

Kvällen igår var suveräään, orkar inte berätta men jag hade galet kul iallafall!

Här få ni två supersöta bilder från igårkväll ungefär klockan halv två haha. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0