Degdegdegdeg

DATUM: 2011-11-06 | KLOCKSLAG: 22:28:54
Hallå där!
Blev rätt sent igår hehe, kom hem runt tre så det blev inte mycket sömn, menmen. Idag har jag bara legat och degat antingen i soffan eller i sängen hela dagen tills förut då jag plötsligt fick energi och gick ut och löpte och sedan ett ordentligt styrkepass här på golvet i mitt fina rum hihi.
Dagen har swischat (hahahha hur fan stavas det då???) förbi och imon börjar jobbiga skolan igen... Inte astaggad faktiskt. Men sånt är livet, lalal.
Men nu ligger jag här i min säng, nyduschad och fräsch haha... T.o.m målat naglarna, nanana! Grym är jag ju. Ska titta lite OneTreeHill och sedan sova, så vi höres, puss!
lite vecko-planer............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0