Ledsen

DATUM: 2011-11-22 | KLOCKSLAG: 16:16:02

Sitter här i sängen och deppar... Fick reda på att jag fick ig på franska-provet som jag hade pluggat jätte mycket till! ÅÅhh va händer?? Har faktiskt aldrig fått ig på något prov annars, men nu så ah, asirriterad.

Iallfall så var det såkallad buffertdag idag, som egentligen inte betyder någonting. Vi går till skolan, har vanliga lektioner, går hem från skolan. Inte något special alls. Chill att börja halv elva ba!!
Nu ska jag snart käka lite goa köttbullar och försöka glömma mitt franska-problem, nice. Sen halv sju så är det träning i Lundby Strand, yeye, TAGG! Hehe.
Näe, ha det bra, puss!
PS. Bilderna är faaaaaarliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0