NY DESIGN!

DATUM: 2011-11-21 | KLOCKSLAG: 22:26:20
Vad tycker ni om den nya designen?
Jag tycker iallafall den är döcool! Hihi, tack säger vi till min goa fina vän Emmie! Tacktacktacktack!
Har precis kommit ut ur goa duschen och ligger här i min stora sköna säng moaha. Tränade med 93:orna förut och det gick sådär bra, alltså ingen jättesuperduper bra träning om man säger så.
Skolan gick ganska snabbt, lång dag men lite lektioner, alltså en hel del håltimmar vilket är sköj. Egentligen borde jag göra läxor nu, men jag orkar verkligen inte, så idag får jag vila! Det får jag ta igen imorgon istället!
Hehe, ska sova snart, sovmorgon till halv elva imon det är ju underbart!!
Love!
Älskar dig min helt sjukt stört snygga Fanny <3

Kommentarer
Postat av: fanny

Älskar dig såååå sjukt min fina vän!!! <3

2011-11-22 @ 21:30:34
URL: http://fannybs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0