13 oktober 2011

DATUM: 2011-10-13 | KLOCKSLAG: 22:56:28
Nemen tjenare!
Jag tror att detta varit den absolut längsta dagen i hela mitt liv. Jag kom till jobbet klockan nio och redan efter första kvarten började jag räkna ner timmarna tills klockan skulle bli fyra. Det enda jag fick göra var och städa, torka och diska... Vill inte tillbaks imon!! Hoppas jag får sluta tidigare eftersom det är fredag...
Direkt när jag slutat imon ska jag upp till Stockholm faktiskt och hälsa på kusinerna, så mysigt! Har saknar dom så himla mycket mina små goingar. Var ett bra tag sen nu faktiskt, så jag längtar jätte mycket.
Eftersom blogg.se-appen inte verkar vilja fungera (buhu sadface) så vet jag inte hur mycket bloggning det kommer bli. Kanske tar jag med mig datorn, men har inte bestämt det än.
Just nu är mormor och Ejvin här och ska övernatta, också mycket trevligt eftersom dom bor uppe i dalarna så vi syns inte så ofta. Nästan hela min släkt bor långt ifrån mig så man får ta vara på den lilla tid man har med dom, hihi.
Missar tyvärr en viktig och rolig match mot klasskompisarna i Backa i helgen, men det får man ta...
Nu ska jag städa lite i garderoben, packa lite och sen lägga mig, mys! Puss så länge!

Var glada, allt blir så mycket lättare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0