Förlåt förlåt så hemskt mycket förlåt!

DATUM: 2011-10-23 | KLOCKSLAG: 23:34:43
Åherregud, jag har glömt att blogga nu igen haha!
Men jag kan skylla på att jag verkligen inte haft tid... Fullt ös you know.
I fredags var det stadslagsträning som gick sådär. Inte alls så bra som jag hade hoppats, fan... Iallafall, det var en kul och interessant träning faktiskt. Och när jag kom hem var jag alldeles för trött för att blogga, somnade nästan direkt.
Igår spelade jag två matcher, varav den ena långt borta i Uddevalla mot kropps. Förlorade den matchen men vi spelade helt okej faktiskt. Inget att deppa över med tanke på att vi förlorar nästan alla matcher just nu, haha... Sen var det full fart tillbaks till sköna Göteborg för att spela hemma match mot alingsås. Vi hann inte ens hem emellan så hela laget fick stanna och äta på goa BurgerKing på vägen hem. Matchen vann vi vilket var gött! ÄNTLIGEN haha...
Åkte sedan hem och fixade mig fort som fan för att boysen skulle komma på filmkväll hos mig. Såååå goa! Haha åh vad jag älskar att vara med dom. Vi spelade guitar hero och kolla på en skräckfilm som hette "The reef"... Ytterst äcklig. Och när dom drog hem däckade jag direkt, utan att ha någon tanke av att blogga...
Och idag då... Fick ställa klockan eftersom jag och Emelie skulle kolla på finalen i någon jävla fotbollscup mellan Hisingsbacka och Häcken. Inte jätte insatt i det där med fotboll så det var inte så jätte interessant för min del haha... Efter det åkte vi och åt och kom på den underbara ideen att gå på den nya, hemska, läskiga, underbara, otäcka filmen Paranormal Activity 3! Oliver och Joachim hängde på och fyfan va läskig den var!!! Haha helt otroligt uberläskig verkligen!
Åkte hem och sedan dess har jag skrivit på en inlämning som ska vara inne på tisdag, har verkligen panik och kommer inte fram till någonting! ÅÅÅÅHHH...
Aja, lovar att det ska bli bättre bloggning, puss på er alla!
r-r-r-random random... osminkad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0