Gymnasiemässa

DATUM: 2011-10-11 | KLOCKSLAG: 23:31:15
Hallå där bloggen!
Har varit en fantastiskt skön dag måste jag säga. Ingen prao eftersom klassen skulle till gymnasiemässan, kulkul. Vaknade av mig själv runt nio (WTF), vad hände där liksom? Vaknar aldrig av mig själv... Men iallafall, så det blev en lång och skön morgon eftersom jag inte behövde gå förän runt halv tolv.
Gymnasiemässan var bra och jag hittade några gymnasium som jag fastande för! Sjukt mycket folk bara. Efter det stannade jag, Louise och Rebecka i stan lite. Herregud va jag bara älskar att umgås med er tjejer, ni är så galet roliga och jag älskar er så mycket!
Vi kikade runt lite och hade allmänt mysigt bara.
mongosar

Kommentarer
Postat av: emma

vilka gymnasium fasnade du för? :) hade varit kul o veta o varför..

2011-10-12 @ 13:52:19
Postat av: Louise

åååh jag älskar dig så mycket min underbara elsi månsson!!

2011-10-12 @ 16:21:06
URL: http://llouiiseliljja.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken inritkning har du tänkt välja och vilka gymnasium fastande du för? :)

2011-10-12 @ 18:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0