Håret...

DATUM: 2011-10-12 | KLOCKSLAG: 22:00:07
Jag pratademed frisören när jag kom dit och hon sa att ifall jag färgar eller tonar mitt hår brunt nu kommer jag aldrig kunna få tillbaka den blonda färgen jag har nu och det vill jag ju verkligen! Så först färgade jag utväxten som var överdrivet äckligt stor, sen klippte jag det (göra kort nu ju! Men hej och hå vad slitet det var...) och tillsist skulle jag lägga i några bruna slingor. Blev inte alls bra eftersom mitt hår ser lite grått ut nu, ååhh, så antingen färgar jag tillbaka det till ljust och tar bort slingorna eller så vet jag inte haha.
Aja här får ni bild på hur det ser ut iallafall..
*gråter*

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa hur det ser u frammifråån!!!!!!!!'

och en bild på dig i tofs i de håret! :D

2011-10-13 @ 20:26:50
Postat av: josefine

vadå fult!? hur fint som helst!! ser jätte naturligt ut och inte alls plastigt som färgat hår kan se ut.. =) och dessutom så är det ju fortfarande superlångt! är det ditt egna hår allting eller använder du löshår? om det är ditt egna så har du otroligt fint hår!

2011-10-13 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0