Onsdag

DATUM: 2011-10-12 | KLOCKSLAG: 22:25:24
Sådärja, är inte lika deppig över håret längre... Det kommer la bli bra får vi hoppas.
Började nio denna vackra dag på McDonalds och fy vad trött jag var. Som en levande zombie traskade jag ner till bussen. Gick sjukt segt där, så tråkig prao verkligen! Får bara städastädastäda hela tiden, ååhh orkar inte gå tillbaka dit imon. Direkt efter det åkte jag med mamma och syrran till frissa och ah, det vet ni ju hur det gick. Och sedan direkt därifrån till gymnasiemässan med mamma. Åh vad jag längtar till gymnasiet börjar!
Och nu ligger jag här i min älskade underbara säng och ska snart sova så att det är glada elsa som går ner till bussen imon istället för zombie-elsa. Ingen vacker syn kan jag säga er. Puss så länge!
jag och annie innan firsören slingade det
Den enda roliga saken som hände idag haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0