Match, match, match

DATUM: 2011-10-27 | KLOCKSLAG: 21:45:13
Hej alla bönder!
Ligger här i min säng (precis gjort jobbig läxa) och njuter. Hihi, klockan är inte ens tio och jag har inget att göra, ska lägga mig supertidigt! Helt slut i hela kroppen nu efter ännu en match denna vecka mot Kärra. Vi spelade bra ochdet slutade oavgjort 26-26, och i halvlek stod det 13-13, lite kul hihi. Dock blev jag lite arg då jag i dom sista sekundrarna skjuter från kanten men trampar så målet döms bort... FAN!!!
Igår spelade vi match mot kungälv som vi vann! En match med massor utav hets, röda kort m.m. Känns verkligen som att vi är påväg upp nu! Vinner mer och mer, sååå kul!
Imon är det stadslagsträning igen och jag är så himla himla himla nervös, vill inte åka ut :( ska köra gärnet! Allt jag kan, wihooo. Hehe, så nu ska jag sova så jag får mycket sömn, puss på er alla!
Hehe r-r-random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0