Första teaterlektionen avklarad!

DATUM: 2011-09-07 | KLOCKSLAG: 20:44:14
Jippi!
Äntligen har det jag älskar allra mest dragit igång igen, teatern! Så underbart att komma igång och spela igen! Dock gick det lite segt i början, men med mina goa teaterapor och min superbästa lärare kom jag snabbt in i det!
Längtar så mycket tills vi kommer igång med någon pjäs och börjar jobba med den, det är nog det roligaste som finns! Och sekunderna precis innan man ska gå ut på sen, aaaahhhh, underbart!
Hehe nog teater-pratat.
Ligger här i sängen och ska precis sätta på One Tree Hill säsong 2! Kollade på hela säsong ett medans jag var sjuk, och jag älskar verkligen serien! Så jag drog på mig mina goaste, äldsta mjukis-kläder och förbereder mig på en filmkväll med mig själv! Hihi, gamla kläder är så sköna! När dom är helt urtvättade och mjuka...
Fortfarande lite depp över stadslagsträningen, men får ju hoppas på det bästa. I helgen är det ju Göteborgcup, så måste supertagga till det!! Hehe, godnatt!
bild från imorse



Kommentarer
Postat av: L I N N

Ville bara önska dig en trevlig helg!

Kram ! :)

2011-09-09 @ 13:17:46
URL: http://linnfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0