Lördag avklarad

DATUM: 2011-09-25 | KLOCKSLAG: 00:38:14
Hallå där!
Eftersom Joachim följde med hit efter bion och gick ganska sent blev det ingen bloggning igår som jag sa... Sorry för det!
Vaknade runt halv elva men klev upp ur sängen runt tolv haha. Gjorde ingenting, satt vid datorn och bara chillade på livet helt enkelt. Efter ett tag skulle vi på 2-års kalas hos min goa lilla kusin Vincent. Det var mysigt men missade samtidigt en match som jag jätte gärna ville se, Bjurslätt-Torslanda A-pojkar. Jaja, men sånt är livet, right?
Kom hem ganska sent, så åt snabbt och sen drog jag ut för att träffa mina goa gubbs William och Alex, gick runt och pratade ett tag men då det blev för kallt drog vi in till mig och kollade skräckfilmen Insidous i källarn, helt sjukt galet läskig film.

Så nu sitter jag här i mitt rum helt ensam och är skiträdd, verkligen sjukt jävla rädd. Haha hur kommer jag våga sova!?
Måste det snart iallafall eftersom det är match mot Torslanda imon klockan halv tolv, TAGGATAGGATAGGA!! Så godnatt! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0