Myspys fredag

DATUM: 2011-09-02 | KLOCKSLAG: 22:49:12
Hallå alla bästa läsare som verkligen är sämst på att fälla en kommentar, hehe, helt dött.
Fredag är det idag, idag är det fredag, jag totally älskar fredagar! Så idag är man glad helt enkelt.
Började åtta i skolan med en och enhalvtimmes handbollsträning, sjukt jobbigt. Jobbade mig igenom skoldagen iallafall och sen åkte jag med Sofia och Rebecka till stan. Myspys. Sen vidare till torslanda där jag träffade först Oliver, Joachim och Fredrik. Myspys. Sen skulle Oliver och Fredrik någonstans så jag och Jocke drog till honom och kolla skräckfilm. Myspys fast ack så läskigt!!
Nu ska jag titta på One Tree Hill och tagga Kortedalacup som börjar imon!!! TAGGA. Ha det fint, bloggar mer imon.
M O B B A D

Kommentarer
Postat av: :)

elsa, har du bytt till hisingen ?

2011-09-03 @ 21:11:46
Postat av: Filipha

Hur många läsare har du per dag ungefär? :)

2011-09-04 @ 12:53:05
URL: http://nattstad.se/filiphabellring
Postat av: Sanna:p

Fiin! :D

2011-09-05 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0