BACK

DATUM: 2012-04-18 | KLOCKSLAG: 21:38:37
HEJ!!
Nu är gipset borta så nu kan jag äntligen använda datorn igen!! Har varit tre sjukt jobbiga veckor med högerhanden gipsad då jag bröt en del av handen när jag spelade Skol-DM. Har inte kunnat skriva, platta håret, bära tunga saker, knyta skorna, sätta upp håret eller någonting!! Usch va jobbigt det varit! Men nu är det va och handen är helt blå... Min ena knoge har även sjunkit ner i handen så den syns inte... Jätte äckligt!!
I helgen var jag på riksläger 1 men 60 andra tjejer från hela Sverige! Jag kunde ju inte medverka men det var en riktigt rolig helg med massor av sköna personer!
Imorgon är det nationella prov i engelska så ska gå och lägga mig tidigt nu, puss hihi! :D
OCH JUST DET, JAG FYLLDE ÅR IGÅR HIIHIHIHIHI!!! 16 nu!!
FYFAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0