Imorgon smäller det!

DATUM: 2012-08-20 | KLOCKSLAG: 19:51:26
Imon börjar jag gymnasiet... IMOOOOON!! Asså jag är så nervös att jag sprängs! Seriöst, vad ska jag ha på mig? Vad ska jag göra, säga?? Omg dör nu.......
 
 
Ursäktar för det där lilla anfallet, men har längtat hela 9an typ och nu är dagen här, supernervös. 
Idag har jag spenderat min sista dag på sommarlovet med Sarus, min lilla galenskapare. Vi drog till stan och tittade på massa saker och hade det allmänt mys som alltid. Sen drog vi hit till mig och bara slappade lite tills det var dags för henne att åka hem. 
 
Ska sätta på Project X nu och sen sova jätte tidigt så jag orkar komma upp imorgon! Pusspuss
 
 
Saknar ändå gamla klassen liiiite... Här kommer asfula bilder som bara min klass förstår, haha fan va kul vi haft. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0