Nice

DATUM: 2012-08-17 | KLOCKSLAG: 00:05:28
Nemen heeeeeeeeeeeeeej! 
Sitter i sängen efter en mycket trevlig dag. Vaknade först 6.30 (!!!???) för att vi skulle hinna väcka min syster som fyller år med tårta och presenter innan mamma och pappa drog till jobbet. Direkt när firandet var slut la jag mig igen och sov till halv tolv. Jag fixade mig snabbt och gick sedan för att möta min lille bästis Linn, vi bakade en ytterst go kladdkaka och degade bara här hemma. Efter ett tag kom även Gustav och Edin (senare även Paka) och vi drog en go skräckfilm i skräckkällaren haha... Väldigt trevligt.
 
Senare på kvällen skulle vi fira Annie igen genom att äta på restaurang med familjen, så det blev Joe Farrelli's på Avenyn, asgott verkligen! 
Efter det drog jag hem till Sarah och vi gick ut och träffade ett antal kompisar, så himla skönt med sånna här sommarkvällar! Man vill ju bara vara ute hela natten! Men det kunde jag inte eftersom jag behövde packa tills imon då jag åker på träningsläger med laget till Jönköping! HÄRLIGT!! 
 
Det var allt för mig, ska snart lägga mig eftersom imon ska jag upp tiidigt, pusspuss!! 
 
 
En mycket random söt bild från några veckor tillbaka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0