OH RAINY DAY

DATUM: 2012-08-28 | KLOCKSLAG: 20:24:50
 
Hejsan Hoppsan!
Ligger skönt i min nya säng och ska alldeles strax sticka upp och kolla Robinson, gött. Ingen träning idag eftersom vi är lediga på tisdagar, också mycket gött! 
 
Skolan va kul men seg, två timmar håltimme där vi mest bara gick omkring och inte gjorde någonting... Men efter en timme orkade vi inte mer så vi tjejer i klassen drog till McDonalds där vi träffade tre killar från klassen som vi gjorde sällskap med. Så där satt vi och snackade resten av rasten tills det var dags för Svenska med våran klassföreståndare! 
 
Efter skolan fick jag åka hem i ösregn vilket inte alls uppskattades från min sida... Träffade Kian en stund och sen har jag bara legat och degat här, loveeee. 
 
Pusspuss och antagligen godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0