Trött

DATUM: 2012-08-24 | KLOCKSLAG: 22:24:54

Hallåååååååå!
Ligger i sängen, är så sjukt trött va. Kollar på Breaking Dawn och det känns som att jag kommer däcka när som helst.
Började skolan klockan tio och idag var det lektioner efter schemat som gällde! Dock väldigt chill ändå, gjorde inte alls mycket. Lär känna personerna i klassen mer och mer och jag trivs verkligen jätte bra!
Slutade runt två så drog hem direkt och somnade haha... Vet inte vad det är men är fan trött exakt hela tiden!

Eftersom jag ska få nytt rum, så behövs ju massa nya möbler osv - så när jag vaknat drog jag och mamma till Ikea och inhandlade massor av grejer! Bland annat ny garderob, säng, speglar och massa annat! Är så sjukt taggad för detta verkligen, kommer bli asbra!!!

Ska sova snart eftersom jag är så trött haha, galen fredagskväll ;) (dock har jag såkallat "utegångsförbud" så får inte göra mycket mer än att vara inne...)
Godnatt pusspuss!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du utegångsförbud?

2012-08-24 @ 23:15:32
Postat av: astrid

Kan du visa bild på ditt nya rum , när det är färdigt ?

Svar: Absolut!! Det är klart om någon vecka så jag lägger upp bilder då!
Elsa Månsson

2012-08-25 @ 12:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0