Zzegt

DATUM: 2012-08-03 | KLOCKSLAG: 15:49:45
Hejsan hoppsan! 
Dåligt med bloggning eftersom jag är på farande fot hela tiden! Haha nej, men jag har inte tillgång till dator så ofta eftersom jag byter hem hela tiden ;) Och att blogga från mobilen är så himla segt och tråkigt. 
 
MEN nu är jag här. 
Igår var jag och mina tjejer på fest i Tuve, det var ytterst roligt men väldigt mycket folk i ett alldeles för litet hus. Men lyckat var det och vi drog hem runt ett, då det började komma vääääldigt mycket folk. Så idag har det varit en väldigt slapp dag. Gick ut och gick/joggade imorse och sen mötte jag Emma för att få lite grejer och lite gött snack. 
 
Snart åker jag upp till mitt sköna Orust igen, blir nog tillbaka redan imorgon om jag inte är för lat, haha. 
Ni får ha det braaaa, lite bilder från igår kanske kommer upp senare, puss!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0