Hur många är fortfarande inne här...?

DATUM: 2012-12-09 | KLOCKSLAG: 22:56:33
Hejsan! 
Gud, nu var det änna ett bra tag sen vavavava! Hela denna terminen är ju snart slut, sjukt vad tiden har flugit iväg faktiskt. Har varit en ytterst bra termin med en väldans go klass! Bättre kunde den knappast bli, gillar alla verkligen! Och skolan är grym!! Tjoho, vill inte lämna den ju :( Och ha jullov asså. 
Veckan nu har dock varit ganska jobbig, har haft massor av prov och träningar hela tiden. Franskaprov i torsdags (och för er som läst min blogg from the beginning har ju fattat att det inte är mitt favvoämne) som gick åt skogen! ÅÅHH, ledsen jujuu. 
 
Vet inte varför jag skriver ens, men det är väl kul. Hur många kommer läsa detta? 3? Hehe, amen vi hööööörs, pusspuss snällisar. 
 
BLOGGAR OCKSÅ FÖR ATT MIN FINA BÄSTA LOUISE TJATAR PÅ MIG, TILLÄGNAR DETTA INLÄGG TILL HENNE <3<3<3
 
 
ESKIMÅELSA
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Öjeskär

jag läser!! :D

2012-12-09 @ 23:36:48
Postat av: KKK

När åker du till maiami?
Hur länge är du borta?

2012-12-10 @ 18:44:52
Postat av: Louise

Wiiiihooooo!!! Fortsätt nu... Läser fan varje dag och blir alltid lika besviken när det inte står något!!! KOM IGEN NU ELSI :D Saknar att ha något att läsa ju :( Laaaaaavi you

2012-12-10 @ 19:54:57
Postat av: Anonym

Ja!

2012-12-13 @ 19:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0