Riksläger 1!

DATUM: 2012-02-08 | KLOCKSLAG: 23:38:59

Hejsan alla stollar!
Detta är bara sjukt, jag är uttagen till riksläger 1!!! Jag är så glad och ack så taggad!! Nu kör vi wehoo!!


Sorry för dålig bloggning igår men något fuckade upp sig med internetet hemma så inget funkade, ååhh... Iallafall, var på en liten shoppingrunda och vad jag köpt får ni se imorgon wehoo!
Ligger i sängen efter en go dusch och en go träning, har också precis ätit lots of kiwi!! Älska kiwi, så bäst, mums, we all live kiwifruit!!!

Hehe, tagga nationella prov i svenska imorgon doe, ska upp astidigt, måste sova iiihh, puss!!!!

2 instagrambilder: en på min bebis kiwin och en på eran favoritbloggare Elsa!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0