Trött

DATUM: 2012-02-01 | KLOCKSLAG: 21:52:25

Hej alla fina!
Ligger i sängen och äter kiwi och taggar inför morgondagen då det är riksuttagning på katrinelundsgymnasiet! Är lite smått pirrig men inte så jätte eftersom jag redan har en säker plats på NIU.
Idag har jag inte haft någon träning. Istället åkte jag till mammas jobb på förhandsvisning av filmen "Shoobre" som kommer på bio den 24 februari! Väldigt bra film som ni inte får missa! Grät faktiskt en skvätt. Jag har även läst boken och tycker såklart att den är mycket bättre eftersom dom inte fått med allt i filmen men det var ändå en bra tolkning!
Så min dag har varit slapp och mysig. Nu ska jag ta mig en till kiwi och tagga ännu mera, puss på er!!!
På bildcollaget ser ni hur jag såg ut idag. Ursäktar dock för de extremt fula bilderna haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0