Första skoldagen...

DATUM: 2012-01-10 | KLOCKSLAG: 23:16:19
Hej Hopp!
Idag var det somsagt första skoldagen vilket inte alls gjorde mig särskillt glad... Började denna ljuvliga första skoldagen med en mattelektion... Hmm, redan där hade jag bestämt mig för att jag hatar skolan. Dagen lunkade på i en extremt långsam takt och jag orkar verkligen inte gå tillbaka dit imon igen!!! ORKAR INTE!
Och nu på kvällen hade jag träning två timmar i Lundby Strand. Det gick bra och sen var det bara hem och bädda ner sig här i min goa säng som gällde.
Är svintrött verkligen, så ska nog nana nu, puss och kram på er alla och glöm inte slänga in en kommentar då och då, natti!!
elsi idag, lite halvt sur sådär.......

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kan du inte göra ett inlägg om din jul och nyår?

Och kanske en års resumé/sammanfattning av 2011 ? =)

2012-01-10 @ 23:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0