Hemma..

DATUM: 2012-01-21 | KLOCKSLAG: 17:06:55
Hallå där!
Är hemma efter en riktigt dålig match. Inte alls bra prestation från min sida, blev riktigt besviken och det känns som om jag hade tappat glädjen. Jag hade inte den där gnistan ni vet. Ååh orkar inte. Resten av laget spelade bra iallafall och vi förlorade bara med 4 bollar mot Sävehof, det är ju helt okej. Innan matchen var jag med mamma på öppet hus på Mikael Elias teoretiska gymnasium. Det verkade bra, men väldigt mycket plugg oh grejer så tror inte det blir det. Måste prioritera handbollen!
Så jag tror det lutar mot Katrinelund nu... Jag har ju iallafall en säker plats på NIU och uttagning till RIKS den 2-3 februari. Men det blir nog bra.
Men ska ta tag i handbollen nu och försöka glömma den här SKITmatchen. Imon är det match igen och nästa helg är det SM i Stockholm, då måste vi KÖTTA!!
Igår kom jag hem såpass sent så det bev ingen bloggning, trött som fan så jag somnade med jeans på haha!! Inte riktigt lika skönt när jag vaknade, haha...
Och nu ska jag bara duscha sen ska jag dra till Fanny där vi kommer vara ett par tjejer. Ytterst kul!!! Så nu ska jag fixa mig, puss!!
Dags att beställa klipp-tid!! :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0