Skoltrött

DATUM: 2012-01-23 | KLOCKSLAG: 22:51:36

Herreminnåda vad jag saknar sommaren nu! Vill inte ha äcklig slask-vinter, vill ha sol (okej inte sol på bilden men OK) och värme, kompisar och massa kul!!! Sommaren 2012 ska bli den bästa!!

Hellå där!
Ligger i sängen och ska försöka sova nu. Var så jädrans trött imorse så ska se till att jag lägger mig i tid idag.
Måndag, äckligaste dagen i hela världen. Hatar måndagar. Hatar att behöva gå upp så jädrans tidigt och gå till dej sjukligt jobbiga skolan. Snacka om skoltrött. Vill bara att det ska bli sommarlov!!!
Efter skolan kom jag hem och åt och sen träning klockan 5 i lundby strand. Seg och tråkig dag, ååhh vad ska jag göra!?
Men till helgen blir det kul! På fredag åker jag och mitt lilla lag upp till Stockholm för att spela SM steg 4, wihoo! Inte för att jag har jätte höga tankar angående det eftersom det kommer bli ruggigt tufft motstånd, men grymt kul kommer det bli! Och då kommer jag också få träffa mina älskade kusiner Ted och My som bor där! Ååh har saknat dom så mycket!!!
Hajdo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Festar du?:)

2012-01-25 @ 16:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0