trött...

DATUM: 2012-01-01 | KLOCKSLAG: 22:37:26
HERREMINNÅDA VA TRÖTT JAG ÄR!!!! Har legat på soffan exakt hela dagen tills för en timma sedan då jag kravlade mig upp för att gå ut lite på promenad,när jag kom hem tog jag en dusch och gjorde det jag inte gjort på några år, raka benen! Haha, okej lite överdrift. Men allvarligt så var hårstrårna var fem cm!! Haha, som en stor skog... Okej slutpratat om sådant äckligt.
Och så är det jätte tråkigt att blogga... Komigen och kommentera lite! Mycket kuligare då.
Nu ska jag fixa iordning lite fler inlägg och sen är det nattinatti!
repris - oredigerad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej men överdrift snygg elsooo jag tycker du ska lägga ut bAra massa bilder och lite text

2012-01-02 @ 16:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0